Hello goodbye

Att det ska vara så jävligt svårt att skriva hemtenta. Inte att den är svår, utan att det är svårt att bara börja med skiten. Nu har jag liksom "förberett mig" i tre timmar... -___- 

Och hej förresten, det var inte igår (vem jag nu egentligen säger hej till). Ja, jag t.o.m. freaking BLOGGAR för att slippa skriva uppgiften. Har väl inte hörts på år och dar känns det som - okej, rättelse några månader.

Mitt liv för tillfället - insåg att jag hade gått upp 15 jävla kilon som nu arbetas för fullt med att gå ner. Heja mig!
Jag kunde inte hålla mig längre och har börjat rida på Malmö Ridklubb. Att jag är ringrostig i hoppning och kände mig sämst i min grupp går ju inte att förneka... Men nu har ridfolket börjat prata med mig så antar att jag på något sätt lyckats blivit accepterad även där.
 
Har snart avklarat ett år i Lund, och jobbar på som vanligt på IKEA. Har tatuerat mig och smått påbörjat "min framtida radiokarriär" tack vare Lundakarnevalen och världens bästa FUTURADIO ♥
 
Det var väl allt sen sist, nu järnspikar ska jag dricka kaffe och bli klar med denna förbaskade hemtenta så jag kan få lite ledighet i helgen också!
Hörs väl om 3 månader igen.
 

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0