Livets stora frågor

Insett att självgoa jag har alldeles för få seriösa bilder på mig själv, tänkte att jag skulle bjuda på en seriös bild nu.
Och ni trodde på mig? Nyvaken, trött, och världens fulaste fläta. Natural Beauty hemsöker inte mig direkt. Önskar mitt liv kunde vara lika verklighetstroget som på film när de vaknar upp med fullt make på. Då hade livet minsann varit värt att leva.

Huvva, något positivt är att hoppträningen på Richmond gick klockrent igår! Duktig Rebecca får jag säga, för hästis har varit duktig hela tiden medan jag ridit som en kratta och irriterad honom så han velat sparka bakut med mig. Men nu är vi vänner! 
 
Annars måste kompletteringshelvetet på hemtentan in imorgon. Skjut mig.
Livet just nu, rubriken makes no sense till inlägget alltså. Nu är det dags att börja dagen!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0