Studentlivet leker

Sittningen i fredags - hur kul som helst! Massa årtal, massa 90-tals sånger, massa sittnings-visor, massiv fylla... Den var ju kanske mindre trevlig.... Men annars så hur kul som helst! Oh, vad jag tycker om min faddergrupp ♥
På fredag är det NOOOOLLNINGGGG MED GBG NATION SÅÅ JÄÄÄKLA PEPPP!!!!!!! Ska bli så sjukt stört kul!! (min första nollning för övrigt.... ever!) Ska bli fiinfiint med finsitting + fezt senare också!
Om en vecka är det Tornaspelen! Därefter största Novischfesten nästa lördag, nämligen Tornanationernas där ingen mindre än John de freaking Sohn ska spela!!!
 
Efter det behöver jag nog en helgs break.

I ♥ Studentliv
 

Från i fredags.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0