Livet har väldigt ibland sina goda stunder

Varför är det så att när man väl har sovmorgon neej dååå vaknar man upp den där jobbiga tiden då man i vanliga fall får slå sig själv upp ur sängen! Fml
Näe okej så fml är faktiskt inte mitt liv! Förutom mitt (äntligen) svar på min eviga heshet, diagnos knutjävel-på-stämbandet som jag fick i förra måndags (då de för övrigt körde ner en kamera deepthroat i halsen på mig wuää), så fick jag i förrgår klartecken från min läkare - jag får börja träna igen!!! :D :D :D Nu ska det kokta fläsket stekas! (?! eller ah, något åt.... det.... hållet..)

Näeee vet ni vad (förmodligen inte) om 4 timmar ska jag bli NOLLAD!!!!!! Får kämpa mig till min sista sömn så jag orkar en heeeeldag med massa kul i Lund! Woooooop

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0