I'm dräggig and I know it

Jag försöker i alla fall vara medveten om att jag knappast var den snyggaste på dansgolvet igår (med halvt bortsmetat smink, klackar som döda mina fötter och allt efter tequila yolo). Känns åtminstone bättre än om jag skulle tro att jag var snyggast i rummet och bara stod där rätt upp o ner.... okej vad skriver jag nu egentligen??

I ALLA FALL

Både dagen o kvällen igår var sjukt störd - och rolig!! Jae, jag vet inte vad jag mer ska säga. 15 timmars krökande kanske talar för sig själv.... Men jag hade sjukt kul och som bäst på kvällen, tycker åtminstone det kan vara det viktigaste för tillfället!

Åter igen så lät ett inlägg bättre i mitt huvud. Nu tänker jag fortsätta vara bakis. Godnatt.











/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0