Yolo

Har nog haft den roligaste fredagkvällen nånsin - nat. Bara legat i min säng, ätit fett och tittat Big Bang Theory. Kan inte ens räkna det som en lugn avslappnad vilo-isch fredag, då hela mitt immunförsvar är satt på något slags "survivor-mode" och min kropp bara kämpar för att bli frisk medan min hjärna ba "k". Nåväl.... Nu vaknade jag upp utan en täppt näsa och en hals som försöker döda mig, så något framsteg gjorde väl mina vita blodkroppar igår! (Orka att jag började tänka på världens roligaste spel som jag spelade när jag var mindre då man var en vit blodkropp som slogs mot massa förkylningsbakterier, måste googla upp det......)

Well, lördagen är ung - så have a nice one!




Jag och mina kanelbullar som mina fina vänner Orlando och sedan Emily & Camilla kom förbi med till mig igår - på självaste kanelbullens dag ♥

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0