Så.att.e.h

Kan hända att jag halvt avlider inom de närmsta dagarna. Behöver ni en suspected kan jag redan nu peka ut min visdomstand. Från att växa jättefint till att helt börja hata mitt liv, ändra riktning och börja växa rätt in i "kindköttet" istället. Skojar inte när jag säger att det skaver 24/7. TYCK SYND OM MIG!
Men well, minus tandvärk from hell så har jag haft en trevlig helg! I fredags bestämde jag o Zara oss för att göra studentlund osäkert och härjade på Krischan nation. Igår firade vi en av mina favorit britter, Charley, som fyller 20 år! Samma dag som min fina Matilda fyller 22. Grattis grattis!

Dock började ju helgen bäst. Efter en jääääkla massa om o men så gick det till slut, om så åtminstone till den andra konserten. JAG HAR BILJETTER TILL AVICII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WO-freaking-OP!

/R

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack igen min finaste! :*

2013-10-28 @ 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0