K.

Okej, vad har hänt sen senast?
Jag varpå kräftskiva förra veckan. Jag har pluggat totalt ihjäl mig veckan som varit. I fredags hade vi en avskedskväll för fina Lisa som flyttar till Götet. Och i lördags var det Tornanationernas Novischsittning! Den var kul, fram till jag och Orlando fick för oss att testa olika shottar..... Lika med hej jag kommer typ inte ihåg ett skit från när John de Sohn spelade....... Well, värre har man väl haft det.

Som idag.............. idag människor hade jag min freaking första tenta!! Den gick väl... ok. Säger jag att det givk bra kommer det väl visa sig att jag skrev så dåligt och t.o.m. fick minuspoäng. Jaja, jag ska sluta låta bitterkärring av mig. Förutom att jag nyss nästan kraschade badkaret så är det ju "efter-tenta" fest ikväll! Yolo.
 
Lite bilder från senast, plus lite svartvita före/efter tenta bilder från idag. K.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0