Halvt friskförklarad

Jag vaknade upp typ levande imorse!!!! Jag är inte dödströttligt sjuk längre!!! I två dagar trodde jag aldrig jag skulle få veta hur det kändes att börja bli frisk igen.
Tur var började detta igår, då vi hade MÖHIPPA!!!! För vår fina Sofia Taubert (snart Sode)! En då fortfarande halvkrasslig Reb orkade med dagen som innehöll överraska Sofia, bjuda henne på cupcakes, ta henne till en brasse vaxare ;) se henne springa runt med en skrikande "unge" på stan, låta henne laga våran mat på Vapiano och tillslut...... POLEDANCING!!!!!! Helt serri jag har respekt för strippor nu, inte var det lätt att se specifikt sensuell ut på den där blåmärke-orsakande pålen. Well, blivande bruden såg ut att kunna hantera poledancingen helt okej ändå... ;)
Kvällen avslutades för min del med middag tillsammans med mina mysiga kollegor. Mer intressant än så var inte min helg. Förutom en VIK förlust och en äääntligeeen-träff med mina gosis Gisslar ♥
 
Bilder från möhippisen!
 
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0