Måndag hela veckan

Det är måndag. Det är tenta-vecka. Det är extremt bra tillfälle för mitt immunförsvar att lägga av..... Är man beroende av antioxidanter när man hinner leva utan dem i bara ett par dagar innan alla baciller attackerar med tredje världskriget mot en? (Oj, kul jobbig mening.)
Det är väl tur då att mitt immunförsvar har mig som ägare, då jag snällt lägger en del av mina sista cash på att köpa ny dos antioxisar istället för att spara dem som planerat till alkohol på fredag. En annan kör ju hardcore studentliv med enbart lite kontanter och 11 spänn på kontot. Carpe.

Näe detta måste varit ett utav de tråkigaste inläggen jag gjort. Bjuder på en bild och fortsätter spela Zombie Tsunami tills jag däckar. Sådär, ett livstecken från mig!





Jag och en Gisslar med Öresundsbron i bakgrunden

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0