Tjäna

I suck. Har halvt eller ganska helt gett upp bloggen. Lever numera på Instagram och uppdaterar mitt högst ointressanta-så-det-nästan-blir-intressant:a liv där. Nyheter sen senast är att Sverige vann VM-guld i hockey, jag har gått ut Academy, jag har kommit in på en teologikurs i Lund till hösten, jag har varit i Västerås och härjat, jag har gosat med mina pållar och mina små söta systerdöttrar ♥, jag har dansat som en idiot på Summerburst, jag har varit sjuk 87565873658763 ggr p.g.a. en ny astma "medicin", jag har åkt camaro, jeep och kundvagn på Power Meet, jag har kirrat biljetter tillsammans med Mathilda till freaking BIG SLAP! Nu har väl halva svenska sommaren typ gått och den resterande halvan är så välkommen. Dags för del 2 Skåne edition!

Vi hörs väl.

Schkål.
 
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0