Nya tag

Med en ny fungerande dator känns det väl som att man borde kunna ta möjligheten att bättra på bloggandet. Passar då på att berätta att två veckor har gått sen jag kom tillbaka till Malmö, intressant hur mycket & lite man hinner med på så pass lagom tid. Började med lite IKEA fest samma kväll jag kom hem, jag har varit i Falsterbo och upptäckt att spanska stränder visst existerar i Sverige (16 grader i vattnet kändes ju däremot sådär...), jag har varit i Helsingborg och strosat på Helsingborgfestivalen... Ja det var väl det, haha.  Min favorit är nog att jag upptäckt ett fantastiskt sommar Malmö ♥ Well, de dagar jag inte jobbar då allt jag upptäcker är IKEA korvar.
 
Annars tror jag att jag precis fick en nerv i armbågen att hoppa ur led av en nysning..?

Ikväll blir det nog att ta en paus från alldagliga livet. Alkohol here I come (Ops, fjortisvarning.)
 
 
Lite Instagram pics på mina nya smultronställen i Skåne - Helsingborg, Falsterbo och Scaniabadet i Malmö!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0