Logik 2.0

Hur kommer det sig att när det väl faktiskt händer saker i ens annars rätt ointressanta liv så bloggar jag ännu mindre än i vanliga fall? Nåja.
Till och börja med hade jag världens mest awesome birthdayparty i fredags! Hade nog aldrig kunnat samla ihop fler sötnosar på ett och samma ställe - t.o.m. Alex "hatar-Malmö" Frostis var här! Fått jättefina presenter och, ja... lite intressanta presenter (revbens nånting och Justin Bieber skiva, well tack Sandi, Simon & Marcus!) Jag hade iaf quite the time of my life och var en lycklig hög-på-livet duracell kanin hela kvällen. En stor fet puss och TACK till alla som var här! Hoppas verkligen alla hade lika trevligt som jag :>

Men hur awesome det än var är detta faktiskt inte den största händelsen of the last week. Sent i söndags kväll blev jag moster för andra gången till världens sötaste bebbe! En 4,5 kg stor söt bebbe, mycket att älska med andra ord! Och om två dagar ska jag få gosa med henne!!! Can't wait ♥

I söndags hade jag även min live-kamera debut på United Heartbeat, OM jag kände mig grymt cool efteråt!
 Världens bästa Sebbe har också varit in the neighbourhoods och umgåtts:>

Bilder på Li kommer... Ja, när jag tagit några. Bilder från i fredags är jag dock generös på.


Och en typisk "dagen-efter" bild a.k.a Jonnalainen & Beccolainen

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0