Hard life

Håller på med världens jobbigste skoluppgift. Lika jobbig som en huggorm. Okej, har nog haft värre i mina skol-dar. Mer jobbig som när man ska duscha och ser en sån där dryg äcklig liten spindel som kryper omkring. Eller myror som vägrar dö när man dödar dem. Vet inte ens vad jag själv skriver om. Men spelar det ens någon roll. Jag menar, är någon ens inne och läser här? Ekooo-oo-oo-ooo.
Nåja, spyr och ger upp på uppgiften just nu. Får offra min lördagkväll till att skriva klart den istället. Såhär glad är Rebecca över det.



Behöver min sömn, håller på att bli sjuk. Jag som verkligen har NOLL tid att bli sjuk just nu!! Jag vet, när har man någonsin tid för sjukdomar blablabla. Men denna gång har jag knappt en sekund ledig till att vara sjukling! Förkylning, du får hålla på dig en vecka + två dagar till...

Livet på mestadels shakes går dock bra.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0