Gott nytt år var det visst

Varit i Västerås i 10 dagar över jul och nästan tagit livet av mig. Stress stress stress stress stress åka hit åka dit åka upp åka ner. Så är det när man ska få tid att träffa alla sina vänner + plus hinna kvalitéts tid med sin familj! För övrigt åkte jag pulka både efter häst och efter bil på samma dag. Tyckte åtminstone jag var coolt.

Nåja, nu är det nytt år och jag känner mig redan naken. Sverige spelade idag sig vidare till JVM final som enligt hemmanationen Rysslands cp tider kommer spelas 14nollnoll på lördag. Jag börjar jobba 14:30 och börjar konstatera att för första gången på fleeera år så kommer jag inte se en ENDA JVM match. Är rätt otröstlig för tillfället. Även fast jag fick chansen att se guldmatchen förra året!

Och VIK förlorade ikväll också. Enda positiva med denna livsperiod är att 2012 äntligen är slut. Får dra någon årsresumé senare. Nu signar jag ut - slut.
 
Lite bilder från nyår!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0