21!

 
Det känns på något sätt fel att vara, ja vad ska vi uttrycka det... "hängig", när man går bibelskola... Well, hade en SÅÅÅÅ BRAA födelsedag igår! Blev väckt med sång, mina roomies hade gjort frukost, klassen överraskade mig i skolan (dock kom jag på dem men det är ju tanken som räknas ;)) ) och sen firades lilla jag på allas vår Chokladfabriken!
Det som gör mig mest nöjd över min födelsedag är att se hur så många människor anstränger sig för att jag ska få en så bra dag som möjligt. World's sweetest! ♥
Kan inte annat än säga att det känns rätt bra ändå att bli 21! :>
 
Nu har jag en presentation att öva på inför imorgon... Känns.. bra...
 


/21 year old R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0