Mina vackraste små änglar!

Att få träffa Li var hur underbart som helst! Jag som vanligtvis "hatar" (starkt ogillar kanske man bör säga som svensk istället) barn kunde inte släppa ifrån mig min 5 dagar gamla sötnos! Ååååh, vill bara gosa med henne massa mer!!
Har ju självklart inte glömt bort min större sötnos heller (även om det kanske verkar så... heh). Vi hade en heldag med bl.a. utflykt till stallet och ännu ett försök att konvertera över Ella till hästtjej, känner att jag börjar lyckas lite smått;>

Blev även en klockren helg med grabbarna i Vässan ute hos Simon! Bilderna därifrån får ett eget inlägg senare. Bara för att jag kan, typ...

Moster älskar er!! ♥

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0