Nykter helg

Har nog den första helnyktra helgen på säkert hela sommaren. På ett sätt är det så förbaskat underskattat skönt att jag funderar på att börja leva i nattklubbs-celibat. På ett annat sätt har jag så JÄKLA TRÅKIGT!
Jag har glömt bort hur man har kul utan alkohol. Det är inget skryt människor, det är ett rop på hjälp. Vad gör man under nyktra helger??? Som fortfarande innefattar socialt umgänge och nej, jag vill inte ha svaret en miljon filmkvällar. Endast seriösa svar ombeds.

Okej who am I freaking kidding, inte ens jag låter seriös för fem öre.Till mitt försvar lät mitt inlägg mycket bättre i mitt huvud än vad det gör nu. Nej, jag är ingen överreklamerad alkoholist som jag får det att framstå i blåggen. Jag är nykterist för tillfället and I'm loving it (smygreklam för donken hej hej). 
 
Oh my gosh jag ska bara sluta skriva nu.
 
Här är en bild på mitt trötta nylle feat. my gosedjur a.k.a homeboi. Så kanske ni lättare tar emot min ursäkt när ni ser att det är trött/cp Reb som sitter framför tangentbordet.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0