Ny form

Det går ju bra det här med att uppdatera bloggen!!!! Nat. Lika mycket som det går bra för mig att loosa vikt inför nya formen och äta nyttigt... I suck.
Något som inte suck är att jag är ledig i två dagar nu och har nog aldrig varit lyckligare! Något mindre lyckligt är att jag redan har min första tentaångest.... inför min första tenta.... i oktober.... Och skolan har inte ens börjat än. 
Nåväl jag har ju alltid Orlando att trakassera vid skolbänken om dagarna! Någon tröst åtminstone. Eller.

Hej hej hej HEMSKT MYCKET hej vad tråkig jag är just nu. Förbereder mig för mitt Skype möte istället (oh my gosh vad vuxen jag låter)

Bjuder på en morgontrött Reb, ett duckface, och ett otroligt tovigt typ av hårslag.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0