Kick out this epic nånting-fult-ord-cker

Har en låg dag. Vet egentlligen inte varför. Vet egentligen varför.
P.g.a. denna låga dag som suger så vill jag därför skriva om mina två senaste "hej-jag-har-faktiskt-ett-liv-till-skillnad-från-ikväll" lördagar!

Först ut Big Slap - Oh. My. Gosh. Var skyhögt över min förväntan! Inte den största housefestivalen jag varit på. Men långt ifrån den sämsta heller! Att man hade awesome sällskap gjorde ju faktiskt bara saken bättre, att sitta på en främlings axlar under Calling och se alla ravande människor som var på plats blev ett plus i kanten, att allmänt stå längst framme mitt ute i en park till en spelande Sebastian Ingrosso som tydligen hördes över hela Malmö....Jag tycker åtminstone att det var det mest awesomIgaste (mitt egna påhittade ord yolo) under hela denna sommar!!!

Sen har vi gårddagskvällen, det som skulle bli en liten halvt "vi-går-väl-ut-och-ser-vad-som-händer" utgång (där vi för övrigt hamnade på Malmös sämsta nattklubb) blev min roligaste utgång på fleeeera månader!!! Oh my gosh jag garvar fortfarande när jag tänker på det haha. Allt var bara så fult, flummigt och hur kul som helst under hela natten!!! T.ex. tog jag på mig rollen som en utmärkt wingman (bara att mitt offer tyckte jag parade ihop honom med fel tjej, kräsen kille....), rekordet är nog dock att jag drack över en hel flaska vin för mig själv och blev knappt full.... För ett år sen räckte det lukten av alkohol liksom.
Well, jag hade ju rätt okej trevligt ändå! ;>

Oj en miljard kilometers inlä'gg blev det visst. Får väl lära mig att skriva oftare helt enkelt! Oh my gosh vem försöker jag lura.

Big Slap

Igår kväll:
 
 
Lite av mina senaste smultronställen i Skåne (vet att ni älskar när jag uppdaterar om sånt)
Sibbarp, Skanör, Västra Hamnen (någon ny brygga jag hittade där), Dalby Stenbrott.
 
Over and out, stay in school, eller något!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0