Ett år som skåning

(Är lat och kopierar texten jag skrev på instagram, känner att den sa tillräckligt :>)
 
Helt sjukt. Idag (läs igår) är det ett år sen jag tog tag i mitt liv och flyttade till Skåneland och Malmö, och vilket år det har varit!
Jag har både älskat och hatat den här staden, vantrivts och aldrig velat flytta härifrån.
Jag har träffat massvis med nya, fina människor, hittat ett jobb där jag trivs som fisken i vattnet och kyrka som får mig att känna mig som hemma.
Men framför allt har jag fått upptäcka en tro och en Gud på ett sätt som jag kanske inte räknat med, men wow.... det ordet beskriver nog det bäst!
 
Jag ser fram emot en fortsatt tid som importerad skåning, tack för tiden so far Malmö! 
 
Och nu det som insta inte fick - en miljard bilder från detta år!

                        
 
/Skåne R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0