Biologiska klockan borde börja ticka?

Jag vet att texten är centrerad och det är för att android hatar mitt liv och inte vill göra en blogg.se app som gör som jag vill. Hashtag i-landsproblem. Förmodligen bara jag som bryr mig.
Är för tillfället påväg till Vässost, min finfina barndomsvän-sen-vi-knappt-visste-vad-den-andra-heter Elli ska GIFTA SIG PÅ LÖRDAG!!!! Helt sjukt, en annan står här forever alone/future crazy cat lady. Nåja, än så länge kan jag inget annat än bara vara hur glad som helst för hennes skull! Ska bli spännande att jag ska få se henne tacka ja till sin amerikan! (och få ge honom 20 frågor förhöret innan också)

Well, tänkte fortsätta "avnjuta" av min tågresa nu, bara två timmar kvar......








Bilder från idag då jag och Camilla åkte till Glassbåten i Åhus.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0