Studentpoäng

Sökte precis in till 5 kurser att läsa i Lund till hösten. "Självklart" kommer jag bara läsa en av dem. Kanske 0. Kanske alla. Kanske 1. Förmodligen en. Sökte mest in för att ha lite alternativ till den hittills ovetandes hösten. Men lite vuxen, eller ah, studentig känner jag mig allt! Självklart var jag tidsoptimist och ute i sista sekund som himla vanligt, eller rättare sagt sista halvtimmen innan de stängde ner anmälningarna. Yolo.

Något som är roligare att tänka på just nu än hösten är 1. den RIKTIGA vårvärmen har äntligen kommit till Malmö!!! Hejdå Halsduk. 2. taggar för tillfället sönder till United Open som är i helgen!!!!1111 En konferens då alla United kyrkor i hela världen kommer till Malmö och chillaxar lite. Well, vi som voluntärar lär ju knappast go chillaxmode, men kommer bli så galet kul ändå!!!

Nu måste jag zåva. Förbereda inför UO, jobba och bråka med datorn tar slut på krafterna...

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0