Miracle happens

Järnjätten är en film som på något sätt alltid faschinerat mig - fast jag aldrig tagit tummen ur röven och faktiskt sett den.. Såg dock för några dagar sen att den fanns på netflix och fulfilled my childhood dreams (så att säga) igår och såg den.Och jag, Rebecca "gråter-aldrig-till-filmer" Nyström, verkligen BÖLADE SÖNDER! Har nog inte hulkat så som en idiot sen jag såg Gröna Milen och Titanic. Roboten var såååå SÖT!:( Ska detta vara barnfilm borde åldersgränsen vara för barn utan känslor serri. Näe både värsta och bästa animerade filmen jag sett!! Vill se den igen! Vill dock inte grina igen... Huhuhuhu vill ha min egen järnjätte också!! Maaammaaa /"Blödig för robotar" R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0