10 år senare

Insett i dagarna att blogg.se börjat med sin mobilapp på Android, så nu kanske jag börjar leva lite mer här!

Sitter för tillfället på tåget tillbaka till Malmö efter 5 outstanding dagar i Västerås, my gosh vad gött jag haft det!! Jag har fått dansa, jag har fått gå till lifecenter (kyrkan), jag har fått gosa med mina gosisar till systerdöttrar! Jag har fått träffa massa underbara vänner, jag har vandrat på mälarisen with outstanding view, jag har fått hoppträna igen!! Till följd med en träningsvärk som heter duga idag... Har inte heller haft en enda hemlängtan tillbaka till Malmö utan tvärtom har jag velat stanna i min gurkstad längre - but you gotta do what you gotta do. Nu blir det ingen mer hemgång förrän i sommar, gör lite ont i hjärtat måste jag säga...

Näe, nu tänker jag sluta vara sentimentalisk (whatever that means) och spara mobilbatteri. Malmö, here I come!
>
Hjärta.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0