Supriseparty

Igår var det fullt ös medvetslös i lägenheten, sort of. Lilla Jonna fyllde 20 höstar och hela klassen var här och surprise-partyade henne! Lekte massa lekar och hade allmänt töntigt kul.

Idag har jag övervägt tanken på att göra en second piercing i örat, den tanken är nämligen bra frestande. Synd att min smärtgräns ligger på typ -100, wuäh.
Annars har jag allmänt gått runt idag och njutit av att äntligen ha min konvalesens Converseväska igen :> sen att jag haft den i typ en vecka är ju en annan sak... Störd tjej. Ja, jag vet inte. Bara så braa sköönt att slippa kånka på en åhlenspåse till skolväska hela dagarna. Min väska är bra<3
 
Nog med dagens filosofi, snart är det teamkväll i United som gäller!
 

B-day kid och min convisväska från Paris.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0