SnålarN

Idag ska jag åka och skälla på Telenor. Beställde bredband för drygt 1,5 vecka sen och FAST jag fyllde i min MALMÖ adress har routern ändå lyckats skickas till Västerås?!?!?! Inte ringer de mig igår heller för att lösa detta som de sa att de skulle göra... Hmpf. Snålar fortfarande på Sofias iphone... h3h3.
Ska även lämna in min telefon som efter 876398327 tappningar senare har börjat strejka "ordentligt", wuä vet inte hur jag ska överleva utan Instagram..... I-lands problem.

Hade faktiskt något riktigt vettigt att skriva, kommer bara inte ihåg vad... Pappa, om du läser det här (och inte mitt sms som jag skickade till dig för x antal timmar sen): Kan ni skicka ner mina högtalare?

zbig>/R

Kommentarer
Postat av: BESSERWISSERN DALE

MALMÖ____________adress
pöss

2012-09-18 @ 21:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0