Skånefierad

Det här med att bloggen skulle bli ett bra sätt att uppdatera min kära om livet i Malmö failade ju ganska totalt. Första veckan som fake-skåning har varit så otrrrrrroligt intensiv. Mycket nya människor, mycket nya rutiner, mycket nya... allt. Som det säkert märktes av mitt deeptalk inlägg tidigare så har jag fått tänka om lite vart människorna står här. Det är nytt och inte riktigt vad jag är van vid, men det känns bra! Det är ovant på ett, än så länge, positivt sätt liksom - don't take me wrong. Lovar, eller ah, kan nästan halvförsäkra om att uppdatera om livet här lite bättre, när allt inte längre är en enda stor Balder av allting.

Ooooooch!............. Jag har börjat få jättemycket hemlängtan ♥ Saknar mina v-ås bruds och gosisar och homies och mami&papi såhäääääääääääär mycket! :'< Wuä-h. Och mina hästar. Hej abstinens, kul jul på dig med.
 

Hej.

/R

Kommentarer
Postat av: danielalala

Jag saknar dig sjukt mycket!! <3

2012-09-02 @ 21:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0