Jag lever

Och jag är ingen sämst bloggare! Däremot har jag ett internet som verkligen inte heter duga. Rättare sagt, det heter ingenting. Snålar just nu på Sofias iphone, hehe. 
Under den här evigheten (1,5 vecka) sen jag skrev sist har allt och ingenting hänt i stort sett. Glidit på bowling, glidit på uteliv, glidit med Academy, glidit i kyrkan (4 möten på en dag helt frivilligt, mah gosh), glidit i skolan, glidit på jobb, glidit på förberedelser inför awesome:a SUPER SUNDAY som är imorn! Något mindre awesome(:a) är att vi ska vara på Palladium 7:30 (freaking HALV ÅTTA) fram till typ, för alltid. Meeeeneee, kolla bara in videon nedanför så får ni se hur nog värt det kommer vara;> Gonna be AWESOME
 


Sidekick - Hockeysäsongen är ääääntliiiigeeeeen igång och VIKis har inlett med två raka segrar, what upppp. Vill dock se livveeee...... Wuäää-hh
 
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0