Hej.

Slog mig precis att jag varit Malmöbo i 1½ vecka - BARA! Stört. Känns som tre år typ. Okej, kanske inte riktigt så.
Idag hade jag min första tvättdag, känner mig bara mer och mer vuxen för varje dag som går. Har även fixat saker med mitt körkort och även det mest chockerande, tamtamtam.... städat mitt rum ;PPpPp Stolt över mig själv. Fikat har jag också gjort för tvåtusendefemtioelefte gången (den här veckan) och varit barnvakt med Sofia :> Lär sova nu också, annars blir det tredje morgonen irad som min roomie får tvångsväcka mig... Heh.

För övrigt är jag i behov av visdomsord just nu. Helst någon som kan ta och göra mitt fula problem åt mig. Känn er hedrade att step out ni som vill, bara fritt fram! Wuääähhhhhh....
 
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0