20års kris

Idag har jag gjort två saker jag aldrig gjort förut.
1. Gjort akupunktur i knäet(?). Var något nytt för mig. Nålar med el i var det också för den delen. Coolt.
2. Gjort mitt första mobila spontanköp! Typ. Åkte till Media Markt för att bli arg på servicemänniskorna som påstår att min trasiga telefon är hel...  Tänkte tröstköpa ett headset men blev påhoppad med ett abbonnemang från tele2 som gav mig den nyaste Samsungen på köpet! Efter 45 minuter av K-Rebecca (bara United människor som kommer förstå..) så kände jag lite.... What the h nat????????? Har dock fortfarande inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra med den.................... He-h.

Som alla mina andra inlägg avslutar jag med att jag borde gå och lägga mig nu p.g.a skolan imorn. Som alla andra gånger misslyckas det lika mycket varje gång. Lika gärna bra med heads ups(stavning)

Bääbis

/R

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag blir avundsjuk :'(

2012-09-28 @ 21:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0