Torsdag är nya måndag

Idag har varit en sån där dag då hela dagen bara har hatat mig. Klockan hann inte ens bli freaking 8 imorse innan jag började goes åskmoln. Först försvinner mitt bankomatkort, varav att jag vänder upp&ner på lägenheten, i panik ringer och spärrar kortet, bara för att det såklart skulle ligga på det enda stället (i princip) som jag inte leta på. På vardagsrumsbordet under en freaking tallrik.............................................. Dö. Att jag snubbla och var på väg att göra världens fulaste vurpa framför halva Malmö gjorde inte saken bättre.
Okej, jag är sjukt bra på att överdriva. Hade en OK kväll på Lilla Torg åtminstone!
 
Imorn har jag lyckats blivit med-flörtad på fjutboll. Kommer nog bli kul, om inte annat bli intressant... ;> Hej kan inget om bollsport.
 
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0