Cravings

Har två feta JAG SAKNAR just nu, just idag. Men även typ alla andra 365 dagar (okej, jag har varit i Malmö 1½ månad...).
1. Jag saknar min underbart gosiga söta fantastiska lilla Ella! Har försökt skänka henne så sjukt många tankar som möjligt, mest för att se om det där med telepati funkar, eller något. Vill ju inte att hon ska glömma mig :< Min gullunge ♥
2. Jag kommer snart få abstinens på riktigt - nästan. Jaaag behöövveeerr en häääästttt!!!! Wuääähhhh. Har kollat igenom hur många  hästvideos som helst och sätter väl egentligen bara mig själv i lidande... Okej, så himla farligt är det inte. Har klarat mig hittills, men nog börjar det klia i fingrarna efter en pålle att rida på sådär... ganska... rejält.... mycket.
 
Nu lär ju jag seriöst sova. Hade freaking teologi hemläxa som en annan satt med till halv 4 imorse... Min stenhårda säng lockar ändå ganska mycket just nu<3
 

Behöver en vända hem snart, känner jag! Dessvärre kan det nog dröja ett tag...
 
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0