Breaky breaky

Idag insåg jag att jag jobbade min 5e rad idag, vet ni hur himla längesen det var eller?! Och jag har tre dagar kvar.... Men det känns inte ens jobbigt! Himla mirakel alltså, kan jobba i 3 år till typ. Men trivs man på jobbet så :>
Sen går dagens minus (om nu ovanstående var något typ av plus..?) till Handelsbanken som tydligen ska ha för himla svårt med att skicka ut ett nytt bankkort till mig..... Jag vet inte hur långa arbetsdagar ni har men personligen tycker jag att det gått "två-tre" stycken av dem nu!

Nåja, som tröst har jag haft en otroligt givande och MYSPYSig kväll med min älskade sambo Sofia! Godis, lite vin, och det viktigaste...... JULMUST :>



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0