Äntligen!

Jag har bredband!!!! Var då på himla tiden, men efter att Telenor både skickat routern fram och tillbaka till Västerås, halvljugit för oss samt att vi har fått beställa en ny router så kan jag äntligen sitta i min lya och njuta av ett ordentligt intranät. Och inte längre snåla på någon telefons....
Detta ska självklart firas! Kindermaxi och Svenska Hollywoodfruar (tack Linn, tack. Nu är jag fast i det programmet....) Sen zåva. En annan har duty week denna vecka och ska vara i churchen/skolan kvart i sju imorn.............................. S...kj,,,u..t mi.......g?

För övrigt köpte jag löparskor för 2000 riksdaler idag. Mamma Mia.... - eller något.

Gillar att det ser ut som jag gått upp 15kg på bilderna. Kanske stämmer dock... Godis<3
 
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0