Tåg-blogg

Here we go again. 6 timmar på ett tåg är det bästa jag vet <3 nat. Speciellt inte med denna s.k. "wi-fi" som verkligen inte heter duga... Okej, jag ska väl vara glad att jag ens har något.
Nåja, ska inte ägna ett helt inlägg till att klaga. Jag är påväg hemåt Vässan igen, från mitt Malmö hem (det blir lite förvirrat när jag klassar båda städerna som mina hem nu för tiden). Förra helgen åkte jag hem för att GSU skulle fira 10 år! Hockey när det är som bäst och best på fezt med massa hockeyfolk efteråt! Sen är det ju synd att saker ska spåra värre än SJ ibland på vissa tillställningar.... Men i det stora hela var det väl.... Kul! :>

Sen har jag fått rida<3 och jag har fått vara med Ella<3 men jag har inte fått äta Spicy..... Något jag får ta tag i denna helg....

....Dvs om jag inte är upptagen med att skrika halsen av mig på freaking SWEDISH HOUSE MAFIAAAAAAA!!!!!! Woop x en miljon

Lite bilder från Vässanhelgen som varit.
Ella fick också rida lite!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0