Jag <3 blogga = inte sant

Åter igen har det gått 15 år sen jag skrev sist. Gissar på att det helt enkelt är jag som inte har något intressant att skriva? Eller......
I helgas, alltså helgen som var, eller något... Så åkte jag lite halvt sådär spontant hem till Vässan för att leka Vickans överraskning till Danni och Matilda på deras födelsedagsfest! Egentligen var det hela med överraskningen min och BARA MIN idé, som Vickan kände för att sno... Jaja ♥ Var hur fantastiskt underbart som helst att få komma hem!!! Något som jag verkligen behövde, behöver folk i min närhet som kan prata svenska liksom.... Och på köpet fick jag även se lite VIK hockey och pussa på några hästisar! :> Och gosa med världens bästa Ella!!!! ♥♥♥♥♥♥♥

Nu skriver jag för långt igen, ska strax sova. Gillar btw att jag och Gisslar skulle leka fina i kanten och äta på Lilla Torg ikväll (Malmös svar på typ Stureplan) men slutade upp på Max... Vi är inte menade för fiiina människor helt enkelt.
 
 
Bilder från Västerås.

/R

Kommentarer
Postat av: matilda

bästa överraskningen någonsin! <3

2012-11-09 @ 22:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0