Och helgen flög förbi

My gosh, har varit fullt ös medvetslös hela helgen. Jobb, AW, inflyttningsfest, ännu mera jobb, hoppträning på Strömsholm, tjejkväll, jobb igen. Sen kan ju ingen svennebanan ha missat att vi (Svea) FAKTISKT vann Eurovision i lördags! Nog för att jag bara varit ett "halv-fan" av låten, men det är skitsamma just nu när Sverige (och Västerås på ett typ, pyttelitet hörn) kammar hem hela kalaset. Woop!

Och min hoppträning som jag taggade sönder till för något inlägg sen var hur kul som helst! Minus när Liberty hade bestämt sig för att vägra gå in i transporten på vägen hem... Skithäst. Men han är en bra skithäst i alla fall, som skuttade omkring hur fint som helst på tågbanan igår!

Nu ska jag fortsätta med det jag gjort hela dagen - göra absolut ingenting. Vädret är kasst så hade tänkt städa och tvätta lite, när jag nu ska ta tag i det...


Bild från AW i fredags

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0