Lagom taggad

Vill att det ska bli söndag, typ, nununununu! Då åker nämligeen jag+massa andra Hallsta människor och hopptränar på Strömsholm! Mest nervös är jag över att köra transport, vilket jag inte gjort sen terränghoppningen förra sommaren. Hoppas Liberty är snel hestig häst att köra runt. Hmm, det visar sig...

Idag är min sista lediga dag av 6 lediga dagar, äntligen. Dör lite inombords av att klaga på att vara ledig, men att ha 75% av ens tid över till att göra... Uhm, ingenting? Överskattat. Ähfy, vad jag klagar nu. Jag och solen har ju börjat komma riktigt bra överens, så ska passa på att njuta av vår sista dag tillsammans. Ska bl.a träffa Elin över en glass på kajen och förmodligen Beach12:a med Amelia på Björnön. Kontraster.


Jag och Liberty från hoppträningen i tisdags.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0