Känner mig lagom awesome, typ

För det första, hur gammal känner jag mig inte när jag (faktiskt) sitter och tittar på Estelles dop på tv? My gosh, förtidspensionär var det...
För det andra, om folk inte uppmärksammat det än så har jag efter många om och men (och dampanfall) bytt tillbaka till blogg.se. Home sweet home! Och efter äännuu fleer om och men och men och om så har jag även lyckats kirra en ny header! Heeelt själv! *stolt tjej*
Okej, kul att det är en bagatell för PS-människor, men jag som är photoshop-singel tänker låta mig få njuta av mitt moment!

Nu ska jag sticka och pyssla lite i stallet. Cleo vilar så tänkte ta ut Stumpan på en liten promenad istället. Måste ju fortsätta försöka bli vän med solen... Den gav ju mig trots allt lite bränna igår!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0