Humhum

Har kommit fram till för mig själv att jag 1. måste lära mig att verkligen ta tag i saker. 2. måste våååga meeer!!! Låter säkert som världens åldersnoja, men kommit fram till att livet egentligen är för kort för att "play it safe". Missförstå mig rätt, menar absolut inte att man ska ut och göra totalt idiotiska och dumma grejer "bara för att". Men våga vara mer spontan, våga göra lite galnare påhitt, våga ta större beslut!
Idag tänkte jag söka ett sommarjobb som jag inte riktigt vill säga vad det handar om, men det var ju skitsamma då det var försent i alla fall. Hur kan det vara försent när jag fick höra om det här jobbet för flera veckor sen? För att jag inte vågade tro på mig själv. Så skämmigt egentligen! Vad är det värsta som kan hända? Att jag får ett nej? För det kan jag leva med. Vad är det bästa som kan hända? Att jag faktiskt får det här awesome jobbet. Vad är det viktigaste? Att jag försökt!!
Galet slirigt inlägg, vad jag vill få med - älskade vänner, våga tro på er själva! :>

För rörigt, nu signar jag ut. Slut.



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0