Grävt ner stridsyxan

Jag och solen börjar bli sams nu, den är faktiskt helt okej. Enda jobbiga är att den ger mig dåligt samvete så fort jag väljer sängen framför att vara utomhus, men vi jobbar på det han/hon/den(?!) och jag!
Igår när jag och Vivi gick till Å efter bion (som för övrigt var aawesommee), trodde jag på att vi skulle bli nekade. Tvärtom behövde vi inte ens visa leg utan fick ett kort och gott "Välkomna" utav vaktis. Måste jag erkänna det så fick jag ett "hihihihi" moment och kände mig extremt cool. Händer ju sällan, så tycker att jag kan få njuta av det!

Nu tänker jag ägna all min uppmärksamhet åt hockey finalen mellan Ryssland - Slovakien. Hejar på underdogs och håller på Slovakis, sen "hatar" jag Ryssland bara för att de alltid ska vara så himla bra och tro att det är något, typ. Lite så jag funkar.

Bjuder på lite bilder från mina två soliga dagar! Hörs&störs.







/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0