Tecken på liv

Tänkte väl mest hälsa att jag levde! Trots att jag är ledig alldeles för mycket... Ge.mig.mer.jobb.snela?
Har även gått och skaffat glasögon, passar ganska bra med tanke på tant-varningen jag har över mig just nu. Förutom att hockeyn är över och jag får 50% av mitt tidsfördriv över, så är det idag t.ex. en månad sen jag var ute på krogen sist. Inte för att det är det roligaste i världen just nu, men jobbar på att hitta en värdig ersättare åt det!
Pålleriet går hyfsat, Cleo drar på sig svullna ben och Lookina verkar lite trött på livet (alternativt trött på päls-fällning). Vi är iaf anmälda till en liten tävling annandag påsk på 80&90 cm. Hoppas på att vårkänslorna gjort sin inverkan då. Wiiii.

Det var nog det mesta, intressantare än så blir det nog inte.
Eller........ jo. Jag av alllaaa människor i hela vida världen har börjat twittra!!!!!! Det trodde jag aldrig, eller... Jag hade nog det på känn. Mainstream liksom.
Yippie-kay-yay, ska försöka skriva lite bättre här :>



/R

Kommentarer
Postat av: daniela

snygggggis! <3

2012-03-28 @ 14:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0