Invigning av smartphone-bloggning

Och hittills är jag inte imponerad ska jag säga er.

Tänkte bara blogga om min grymt ointressanta helg, somändå bestod av tre höjdpunkter - hockey, Greys Anatomy och mina skumbollar!
I fredags tog jag och FTW-bilen med Danni på roadtrip till Örebro, för att se VIK take them down (7-3 säger allt)! Blev en trevlig kväll, med trevliga människor och en miljon incheckningar på Facebook, nästan ;>
Annars har min helg även inkluderat jobb och leka desperat hemmafru. Känner mig typ 50 år äldre när jag väljer att stanna hemma själv och småstäda/rensa i mitt rum, lite sådär på en lördagkväll... Men det är lugnt Rebecca, det kan vara ett galet sätt att spendera en lördagkväll på som 20åring- dvs om man levde på 40-talet...

Nej, nu ger jag upp det här värdelösa mobilbloggandet (t.o.m min fot har somnat?!) och tittar på mitt beloving Greys och äter mina beloving skummisar! I väntan på bättre tider, a.k.a att Amelia ska höra av sig så vi kan sola.
Nämnde jag förresten att jag blev klar med säsong 4 av Greys på drygt två dagar? Beroende, "nejdå".

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0