Viiilll taaaa stuuudeenteeen igeeeen!!

Wuä, idag är det 93ornas tur att få ta studenten, och gammelkärring som man börjar känna sig är det två år sen det var min tur! Och vad jag vill göraa deet igeen! Jag vill inte göra om någonting annorlunda, förutom smådetaljer. Typ, att kanske en sol skulle kunna få titta förbi? Att jag skulle ta lite fler kort/filmat mer på flaket? (Mest för att förtidspensionären här börjar glömma lite... Heh.) Men vädermakter kan jag tyvärr inte styra över (än, haha. skämt åsido) och om jag inte tycker att jag har mycket kort/filmer var det väl för att jag hade FÖÖÖÖÖÖR KUUUUUUUUUUUUUUL för att ta fram en kamera var femtioelfte sekund!! :> Kommer aldrig glömma de sista 5-10 minuterna då vi bara stod och glodde efter att musiken precis hade dött. Först lite småbuttra, men sedan börjar vi sjunga halsarna av oss igen och sjunger+dansar oss igenom vår 5 minuter långa utklädnadsshow istället! Bara för att vår klass är så awesome.
Jag vill göra allt igen! Inte göra om det, bara göra det igen! Och igen! Och igen! OCH IGEEEN! Eller, åtminstone flakdelen, att gå upp tidigt och "baaa kööör" 24 timmars dröjer nog ett tag till ;>








"OCH SÅ FINNS DET DE SOM tog studenten för flera 100 dagar sen"

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0