Såatteee

Hade Möhippa för en av mina chefer på jobbet igår! Var jättetrevligt, fast något mindre trevligt var att sitta och vänta över en timme på maten på Bankiren. Skönt, jag tänker bara på mat... Haha. Vi drog vidare ner på cityfestivalen och Plutos öltält, där det var liveband + Rebecca & Fiona + människor. Kvällens största diss är ju att tältet/tältena stänger redan klockan ett??? Vad gick fel där. Så jag försökte ragga kompisar att leka med, gick inte så bra då min telefon dött...

Nu märker jag hur jag bara skriver massa skit... Ska åka och rida Mountain strax, ikväll har jag däremot årets tightaste schema. Men det ska nog bli kul ändå!


Skarp bild...

Rebecca & Fiona.
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0