Orka-hhhh

Sjukling dag 2. Börjar kännas lite halvt sådär segt... Extra segt är det ju att Adrian Lux spelar ikväll på Cityfestivalen, och jag känner ju mig faktiskt en aning piggare så skulle ju faktiskt orka gå! Men moral&etik monster som jag är så kan jag inte eftersom jag sjukanmält mig från jobbet idag... Life's a bitch.

Okej, livet är inte så illa. Sebbe tröstar mig och min hals med att bjuda över oss på tea-party ikväll. Och tillråga på allt så regnar det nu... Då känns det inte lika hemskt att vara sjukling på något sätt. Mitt enda irritationsmoment som är kvar nu är mitt tinnitus som vägrat släppa... Gode Gud ta bort den innan jag förvandlas till Hulken själv. Please Please Please Please Please Please Please Please Please...

"Sicky". Btw, min tinnitus försvann! Haha.
 
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0