I will find you, or I will lose my mind

Känner att ett sånt där tråkigt inlägg är påväg... Wuä. Jag vill ju inte skriva såna. Men personen i fråga sig lär väl ändå inte läsa här. Jag menar, jag har typ 5 läsare? *forever alone*. Så han/hon/det är nog sannolikt ej en av dessa. Så har ju chansen, så att säga. (Mycket "så" det blev).
Men ändå... Näe, det blir inget. När det kommer till kritan gissar jag på att jag ändå kommer bli rätt mållös. Eller jag har rättare sagt ingen rätt att säga något. Jag är som en suppleant i en styrelse, jag sitter där och ser hur förloppet utvecklas och fortlöpes, men min röst räknas inte.
Nåja... Det var mitt beslut - alltså mina konsekvenser. Även om det är en rätt sur situation som jag satt mig själv i lever jag på att något gott kommer att komma ut ur det här. Med måste det göra...
Det är bara att bita ihop.

I believe that God has a better vision for me and my life, than this.



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0