Heeeeelg!

Eller ah, jag tar helg först klockan tre. Men ändå!
Blev att åka till Nyhemsveckan denna helg, ska bli awesome! Dock blir det ju nyhemshelg för min och Alex del, vi har två jobb som vi inte kan strejka ifrån (eller?).
EN EN EN EN EN nackdel, jag har iiintee den bleekassteee om det finns någonstans att ladda telefonen där??? Känner hur jag redan nu börjar få lite halvt panikångest... Wuä. Snacka om att vara telefonberoende.

Nåväl, som tröst har jag, vare sig Alex vill det eller inte, bränt ut en dunkadunka cd till bilresan nedåt landet. Peppa musik och åka Camaro, bra start på el weekend! Trots att jag kanske kommer bli mobillös.

Nu måste jag börja kila mot mitt kära IKEA, hörs på söndag!



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0