Brist på rubrik

Idag ska vi snacka kontraster, eller något. Jag ska äntligen få skutta och rida häst som jag inte gjort på över en vecka! Samtidigt är mitt knä halvt sämre än någonsin... Eller näe, men ont gör det. Ska bli spännande se hur det går ikväll...
Igår hade jag och Vivi fotbollskväll hemma hos mig! Varför kan man ju fråga sig såhär i efterhand, med tanke på att ingen av oss bryr oss speciellt mycket om den sporten. Ändå envisas vi med att kolla på den när det enda vi gör är att klaga? I brist på annat eller så har vi alldeles för mycket fritid. Kanske samma sak.

Nu lär jag kliva upp ur sängen, ska hämta Emma om en halvtimme för att senare åka till Cleo. Hörs!

/R

Kommentarer
Postat av: -

kanske är förkyldning i knäet..

2012-06-20 @ 10:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0